Pristatymo informacija

Pirkėjas, kurio apmokėjimo už prekes suma viršija 30€ turi teisę į nemokamą prekių pristatymą į vieną iš DPD Pickup arba Omniva siuntų atsiėmimo taškų galimų pasirinkti užsakymo metu.

Priimtus užsakymus išsiunčiame kitą darbo sieną. Šiuo metu tiek DPD tiek Omniva pristato per 1-2d.d.

Kita prekių pristatymo informacija:

6.1 Visas prekes pristato užsakymo metu pasirinkta tarnyba jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu.  Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneriai, UAB „DPD Lietuva“ arba UAB „Omniva LT" - vienos patikimiausių siuntų pristatymo bendrovių rinkoje. 
​6.2. DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu, adresu visoje Lietuvoje.
​6.2.1. Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-2d.d
6.2.2. Vakare prieš pristatymą gausite SMS žinutę (arba pranešimą į Viber programėlę, jeigu ją naudojate) su siuntos numeriu ir internetine nuoroda. Ją paspaudus galėsite valdyti savo siuntos pristatymą: keisti pristatymo adresą, dieną ar nukreipti siuntą į patogiausią DPD paštomatą. Tai patogu, jei pasikeitė Jūsų planai ir numatytą pristatymo dieną negalite priimti siuntos.
6.2.3. Pristatymo dienos rytą apie numatomą siuntos pristatymo laiką būsite informuotas SMS žinute (arba pranešimu į Viber programėlę, jeigu ją naudojate). Žinutėje bus nurodytas kurjerio atvykimo laikas 1 val. laiko intervalu, pvz. 09:50-10:50.
6.2.4. Už el. parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kurjeriui prekių pristatymo metu kortele arba grynaisiais (turėkite lygią sumą – be grąžos).
6.2.5. Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
6.2.6. Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir užpildykite pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
6.3.  Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Pickup paštomate ar siuntų taške.
6.3.1. Siuntos į DPD Pickup paštomatus ir siuntų taškus pristatomos per 1-2d.d.
6.3.2. DPD Pickup paštomatai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę. Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti
6.3.3. Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup tinklą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute (arba pranešimu į Viber programėlę, jeigu ją naudojate) ir/ar el. paštu.
6.3.4. Prekes iš DPD Pickup paštomato ar siuntų taško galite atsiimti per 3 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui. Tokiu atveju siuntimo bei grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas pirkimo dieną galiojusia pristatymo kaina. Pilnas sąlygos aprašymas 6.18 punkte.
6.3.5. Už el. parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kortele atsiimdami prekes DPD Pickup paštomate. PASTABA: laikinai ši funkcija negalima.
6.3.6. Atsiimdami siuntą DPD Pickup paštomate turėsite suvesti SMS žinutėje gautą PIN kodą. Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite nurodyti SMS žinutėje gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
6.3.7. Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą:
6.3.7.1 Jei siuntą atsiimate iš DPD Pickup paštomato, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: +370 5 210 67 77
6.3.7.2 Jei siuntą atsiimate iš siuntų taško, su Pickup siuntų taško darbuotoju užpildykite pakuotės pažeidimų aktą.
6.4. Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame OMNIVA paštomate.
6.4.1. Siuntos į OMNIVA paštomatus pristatomos per 1-2d.d.
6.4.2. OMNIVA paštomatai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę.
6.4.3. Kai Jūsų siunta bus pristatyta į OMNIVA paštomatą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute
6.4.4. Prekes iš OMNIVA paštomato galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui. Tokiu atveju siuntimo bei grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas pirkimo dieną galiojusia pristatymo kaina. Pilnas sąlygos aprašymas 6.18 punkte.
6.4.5. Už el. parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kortele atsiimdami prekes OMNIVA paštomate.

6.4.6. Atsiimdami siuntą OMNIVA paštomate turėsite suvesti SMS žinutėje gautą PIN kodą
6.4.7. Gavus pažeistą ar sugadintą siuntą, nufotografuokite siuntos pakuotę, siuntos turinį, turinio pažeidimus, siuntos kodą. Jei siuntą gavote paštomatu, esant galimybei nufotografuokite anksčiau įvardintus objektus prie paštomato. Informuokite siuntėją apie įvykį bei pateikite aprašą per 5 darbo dienas nuo siuntos pristatymo.
6.5. Pristatymo kaina. Pirkėjas, kurio apmokėjimo už produktus suma viršija 30€ turi teisę į nemokamą prekių pristatymą į vieną iš DPD Pickup arba Omniva siuntų atsiėmimo taškų galimų pasirinkti užsakymo metu.
6.5.1. Standartinio pristatymo kaina DPD kurjeriu yra 4,5€.
6.15.2. Pristatymo į DPD Pickup paštomatus ir siuntų taškus kaina 2,9€. Toks pristatymas yra vienas iš pirkėjui siūlomų prekių atsiėmimo būdų, kai prekių suma neviršija 30€
6.5.3. Pristatymo į Omniva paštomatus kaina 2,9€. Toks pristatymas yra vienas iš pirkėjui siūlomų prekių atsiėmimo būdų, kai prekių suma neviršija 30€
6.5.4. Į Kuršių Neriją pristatymas DPD kurjeriu kainuoja papildomai 21€ mokestį.
6.6. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.7. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6.8. Siuntos klientams yra pristatomos darbo dienomis.
​6.8.1. Esant kliento pageidavimui, prekes norint gauti skubiai, klientas privalo susisiekti su Pardavėju ir aptarti papildomus pristatymo būdus. Gali būti taikomas papildomas mokestis.
6.9. Konkrečios valandos, kada pristatyti užsakymą, kurjeriui nurodyti nėra galimybės (išskyrus tuos atvejus kai Pirkėjas dėl pristatymo su Pardavėju susitaria papildomai pagal šių taisyklių 6.8.1 punktą).
6.10. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes per 1-7 darbo dienas. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
6.11. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.12. Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant kurjeriui. Pastebėjus bent menkiausią siuntos pažeidimą, yra būtina surašyti pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.
6.13. Priėmus siuntą ir pasirašius manifestą be pastabų, laikoma, kad siunta perduota kokybiška ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės išorinių pažeidimų nebebus priimamos.
6.14. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
6.15. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
6.16. Prekes pristatome Lietuvoje.
6.17. Standartinė prekių pristatymo kaina negalioja kai prekės svoris viršija 2kg Pristatant tokią prekę susisieksime su Jumis asmeniškai.

6.18. Neatsiėmus prekių per nustatytą laiką iš paštomatų, prekių siuntimo bei grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas pirkimo dieną galiojusia pristatymo kaina pagal pasirinktą paslaugą, nepaisant to, buvo pritaikytas nemokamas pristatymas ar ne.  Jeigu siunta grąžinama pardavėjui - pirkėjo pasirinkimu galimas sumokėtos sumos grąžinimas, atskaičius siuntimo bei grąžinimo paslaugos kainą arba pakartotinis siuntimas apmokant siuntimo bei grąžinimo paslaugos kainą. (Siuntos grąžinimo kaina = prekių siuntimo kainai ). Jeigu pirkėjas buvo pasirinkęs atsiskaitymą prekės atsiėmimo metu, jam išrašoma sąskaita už siuntimo bei grąžinimo paslaugas, kurią jis privalo apmokėti.

Iškilus bet kokiems klausimams ar neaiškumams maloniai prašome kreiptis mūsų kontaktais

 

 

Rašyk
Skambink